Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Όλα τελειώσανε...


Φταις εσύ; φταίω εγώ;

Χάθηκε η μεταξύ μας φιλία;

Δεν με χωρά ο τόπος εδώ,

είν' αλήθεια; ή δική μου φαντασία;


Λόγια ειπώθηκαν πολλά.

Οι σκέψεις, όμως, δεν μετράνε.

Μακάρι να διόρθωνε μια αγκαλιά,

οι αναμνήσεις πονάνε.. 


"Θέλω να ξέρω στη ζωή μου,

ποιους ανθρώπους βάζω".

ξαναλέει σιγανά η φωνή μου

και μόνο στη σκέψη, τρομάζω.


Ποιο να 'ναι το όριο των λαθών;

Η αιτία και η αφορμή;

Η φιλία όλων αυτών των καιρών,

διαλύεται σε μια στιγμή;


Τον εαυτό σου μην κατηγορείς,

που δύσκολα κάπου στεριώνεις.

Εγώ φταίω θα το δεις.

Μη λες πολλά, θα μετανιώνεις.


Μακάρι να 'χα μια πληγή,

να ένιωθα βαθιά τον πόνο

Η συγγνώμη είναι αρκετή;

Αυτό θα αναρωτιόμουν μόνο. 


Είναι δύσκολο να συγχωρείς

Όπως πριν, τίποτα δεν θα 'ναι

Πάρε χρόνο, όσο μπορείς...

Περιμένω, μα και φοβάμαι.


Ευτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου