Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Θέλω να γράψω ένα ποίημα


προσπαθώ να γράψω ένα ποίημα 

αλλά συνέχεια με μαλώνουν. 

Βυθίζομαι στην τελευταία συλλαβή 

και χάνω τις λέξεις, σαν τα κέρματα. 


θέλω να γράψω σε ένα ποίημα 

όσα νιώθω αλλά φοβάμαι. 

Χάνομαι γύρω από τις μεταφράσεις 

και κάνω μόνο παύσεις. 


θέλω να γράψω ποίημα για σένα,

αλλά με κρατάνε πίσω τα πρέπει, 

τα μη και τα γιατί. 

Ίσως γιατί δεν χωράς μέσα σε ένα χαρτί. 


ήθελα να γράφω ένα ποίημα 

για τους φίλους μου 

μα με άφησαν μισή 

γύρω από το μίσος τους. 


σταγόνες βροχής πέφτουν στο δέρμα μου

οι προτάσεις μου πια δεν έχουν θέση, 

κι εσύ ξέρεις πως αυτό με πληγώνει. 

και σήμερα δεν μπορώ να γράψω, 

γιατί έχω νεύρα, μετρώ ξανά αντίστροφα, 3,2,1. 


σβήνω τις ώρες αλλάζω τις μέρες,

προσθέτω καταστάσεις, 

διαγράφω τα λόγια που δεν έγιναν πράξη. 


Καπνίζω. 


πατάω το τσιγάρο, κρατώ αποστάσεις,

μένω στην στάση περιμένω το λεωφορείο. 

θέλω να γράψω ένα ποίημα για έναν χαμένο ποιητή, 

για έναν θλιμμένο συγγραφέα που ερωτεύτηκαν μοιραία.


θέλω να φωτογραφίσω τα μάτια σου 

να τα θυμάμαι για πάντα, 

έτσι θα μπορώ να γράφω 

χωρίς να μου αφήνεις στάμπα. 


περιμένω τις φίλες μου στη γωνία του δρόμου,

ονειρεύομαι, αφαιρώ λέξεις, προσθέτω λέξεις, 

καταπίνω συναισθήματα, με χτυπάνε τα κύματα, 

έτσι μόνο ξυπνάω. 


θα γράψω ένα ποίημα, αν ζήσω ελεύθερη, 

έτσι ο στίχος μου θα προσθέτει, θα πολλαπλασιάζει 

και θα μπορεί να ζει. 



Lii Yiu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου