Σάββατο 26 Αυγούστου 2023

Ιούλιος ‘23

Αυτόν τον Ιούλιο ίδρωσα πολύ 

Έσταξα 

Όπως μου άρεσε να λέω , αν είχα δέκα μπλούζες θα τις χρησιμοποιούσα όλες 

Κάθε σταγόνα από τον ιδρώτα  μου είχε κάτι από σένα 

έφευγες σιγά σιγά από πάνω μου από μέσα μου 

Από το δέρμα μου 

Οι μυρωδιές σου έπεφταν στο πάτωμα ή πότιζαν τις μπλούζες μου που έβαζα την ίδια μέρα στο πλυντήριο 

Έβλεπα τα βράδια μας να βρέχουν τις τρίχες των χεριών μου και να μην είναι πια αυτό που ήταν

Τα φαγητά που φτιάξαμε γλιστρήσαν από το σβέρκο στην πλάτη στην μέση και μετά στο χθες 

Τα μάτια μου έκαιγαν έτσουζαν αλλά δεν χρειάστηκε να τα κλείσω, πρώτη φορά. Ήμουν συγκεντρωμένος σ' ένα σημείο μπροστά μου λίγο πάνω από το ύψος μου 

Οι πιο ύπουλες σταγόνες ήταν αυτές που έμεναν στα φρύδια μου ή στις τρίχες του στήθους μου. 

Αυτές είναι ακόμα εκεί αλλά που θα μου πάει θα τις βγάλω. Ποιος σου λέει ότι δεν ιδρώνεις το φθινόπωρο; 

Ίδρωνε μέχρι και το μυαλό μου 

Εκεί κατάλαβα ότι όσο ιδρώνω τόσο φεύγεις τόσο φεύγει κι ματαιότητα 

Δεν ξέρω ακόμα πως συνδέεστε αλλά όλα έχουν ξανά λίγο νόημα. Ψέματα λένε οτι ο έρωτας σε κάνει να επανανοηματοδοτείς την ζωή, ο ιδρώτας σε κάνει.

Καθάρισε το δέρμα μου. 

Εξαγνίστηκα.

Έκλεισε ο κύκλος των υγρών που σπατάλησα για σένα 

Όχι όμως και το μελάνι


Ανώνυμο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου