Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Άτιτλο


ξερνώντας με αγάπη για τη ζωή,
ούρλιαξα αίμα και κανείς δε το είδε, ακόμα κι αν ουρλιάξαν κι άλλοι
γιατί έγινε ένα με το χώμα ξανά,
κι ας το μυρίζουμε καθημερινά επειδή δήθεν μας αρέσει,
κι ας γουστάρω κι η ίδια δε τ αρνήθηκα,
όμως είδα πως τα γούστα είναι ταμπού
επειδή το σύστημα μας θέλει μηχανές.
Κρυφτήκαμε στο κουστούμι του θανάτου
επειδή ερωτευτήκαμε τη ζωή,
κι όσοι το πάθος αναζήτησαν, θαμπώθηκαν απ'τα αστέρια
ενώ προχθές τα φτύναν,
κι όλοι μαζί πριν προλάβουμε να μας δούμε κάτω απ'τις μάσκες που μας φορέσανε, ενωθήκαμε, ενώ οι δαίμονες μέσα μας,
μόλις είχαν αρχίσει να σηκώνουν το ένα τους φρύδι γελώντας.
(Ξ)έφυγα γιατί πεινούσα ενώ καύλωνα μέρα με τη μέρα
μέχρι που μου έδωσαν να φάω πτώματα,
''τρως αίμα, δίνεις αίμα'' μου παν,
κι όταν προσφέρθηκα να κεράσω μόνο,
χαμογέλασα καθώς τους έδειξα τα δόντια
φάνηκαν τα ούλα μου που ήδη είχαν αρχίζει να στάζουν
και ξεκαρδιστήκαμε.
Έγινα άντρας σφαδάζοντας από οιστρογόνα μαριονέτας,
έγινα γυναίκα κόντεψα να πνιγώ από τεστοστερόνη κλόουν,
ενώ όλοι νιώσαν ότι περιορίζεται η ανασφάλεια των, θυμήθηκα τα γούστα ξανά.
Ο Φρίντριχ κι ο Αδόλφος μου έδωσαν συγχαρητήρια
μετά από καιρό για τα ταλέντα μου αυτά
κι ας μην τους είπα ότι ο Άδωνης τελικά δε με φίλησε.
''Θελήσαμε οι άνθρωποι να είμαστε μηχανές'' μου είπαν
''πως αλλιώς ν αντέξουν την πραγματικότητα''.
Πριν δυο μέρες δεν άργησα να τους ξαναδώ σ ένα πάρτυ
πριν μπουν, φτιαχνόντουσαν.

Vapantou Panda

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου