Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Άτιτλο

έστριψες ένα τσιγάρο το έβαλες στο στόμα σου και κοίταξες το κενό
πάντα σκεφτόσουν κάτι
σε ρώταγα άλλα πάντα έλεγες τίποτα
δεν χάνεσαι στο τίποτα
χάνεσαι όταν τα μάτια σου δεν βλέπουν τίποτα
με χάιδευες νωχελικά στην πλάτη και εγώ έψαχνα τα μάτια σου
και πάντα εκεί
έψαχναν απαντήσεις στα τίποτα
τα τσιγάρα σου
τα γαμημένα τσιγάρα σου
όσο βαθιά στα πνευμόνια σου και να στείλεις τα προβλήματά σου πάντα θα βγαίνουν και θα κυματίζουν μπροστά στα μάτια σου
και γαμώτο μ'άρεσε ο τρόπος που το έκανες
οτιδήποτε έκανες
ήσουν ήρεμος και μ' άρεσε αυτή η έλλειψη δράσης στη ζωή μου
γελάω με τις βλακείες που γράφω
δεν ήταν έλλειψη δράσης
αδιαφορία ήταν
σαν να σε μελετούσα για να δω πως θα συμπεριφερθείς στη συνέχεια και να μάθω τις κινήσεις σου
καθόμουν και σε παρατηρούσα και δεν το καταλάβαινες
θα έγραφα και θα έγραφα και θα έγραφα για σένα και το ήξερα από όταν με φίλησες πρώτη φορά
θέλω να κλείσω τα μάτια και να βρεθώ μπροστά
όχι πίσω στο χρόνο
μπροστά
να είσαι κάτι που απλώς συνέβη
όχι κάτι που επρόκειτο να συμβεί
κάτι παλιό
κάτι από αυτά που μπαίνουν σε κουτιά και φυλάσσονται επειδή υποτίθεται είναι σημαντικά αλλά δεν θα τα σκαλίσεις ποτέ για να τα θυμηθείς
απλά σου άφησαν σημάδια μέσα σου και πρέπει να θυμάσαι πως τα επούλωσες
μάλλον έχεις κοιμηθεί ώρα 4.53
εμένα μου στέρησες ύπνο όμως
για πολύ καιρό
τελικά σ' αγαπάω είδες;
είδες ρε; που δεν το πίστευες;
μην το συνηθίσεις
με κοίμιζες για μέρες με χάδια και με ξυπνούσες με χαστούκια
μεταφορικά πάντα ρε αγάπη μου
αλλά άνθρωπος είμαι και γω
και οι αλλαγές στις διαθέσεις σου και η κυκλοθυμία κατάντησε κουραστική
γράψε εκεί ένα ποίημα για μια πληγωμένη κοπέλα
στείλε μου ένα μήνυμα και πάρε με τηλέφωνο στις 3 τα ξημερώματα
κι εγώ θεέ μου θα ξαναχάσω
ξανά και ξανά
θα ξαναχάσω!
και θα ξανακερδίζεις
πάντα θα κερδίζεις
πάρε την κουβέρτα να πάρω το πάπλωμα για να κοιμηθούμε και όταν ξυπνήσουμε κάνε όπως έκανες πάντα
σαν να μην συνέβη τίποτα και ποτέ
έτσι γιατί μπορείς.
έτσι γιατί συνήθισες

Stelliferous 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου