Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

Στροφή 180


Θες να σου πω τι είναι ποίηση;

Τα θυμωμένα μας λόγια πάνω σε άγριους τσακωμούς

Ο μεταλλικός σταυρός που κρεμόταν στο λαιμό σου

Ο χορός δίπλα στο ποτάμι

Το κάπνισμα στο παράθυρο της κουζίνας

Οι βόλτες στις 3 το πρωί

Το ποδήλατο σου στην είσοδο μου

Το φούτερ σου στο κορμί μου

Τα χέρια σου στο κορμί μου

Το όνομα μου απ' τα χείλη σου

Το άρωμα μου στα σεντόνια σου

Η αφιέρωση στο βιβλίο για τη γιορτή μου

Τώρα πια

Πάνε τα θυμωμένα λόγια

Ο μεταλλικός σταυρός σου, τι απέγινε;

Το ποτάμι κυλάει άχαρα και οι βόλτες είναι ασφυκτικές

Το σπίτι το ξενοίκιασα

Το φούτερ σου το δώρισες

Τα χέρια σου πονάνε

Το όνομα μου δε θυμάμαι

Το άρωμα μου έχει αλλάξει

Το βιβλίο σου χαμένο στο ράφι

Και εγώ συνεχίζω να σου εξηγώ τι είναι ποίηση


L'appel du vide

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου