Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Άτιτλο


Δεν έγινε η δουλειά
Πήγα στο ταχυδρομείο να πάρω το πακέτο με το παρελθόν μου
Αλλά τελικώς πήρα τα αρχίδια μου
Δεν είχα απόδειξη για το ποιος είμαι
Λες και δεν φαίνεται ότι είμαι ένας μίζερος μαλάκας, χρειάζεται και ταυτότητα

Σήμερα ανέβασαν και ένα ποίημα μου σε μια σελίδα του φουμπού
Πήρα λάικς , και ένα σέαρ
Και μάλιστα από μια ωραία κοπέλα
Θα την έκανα και άντ
τόσο απελπισμένος είμαι

Ρε μάγκα
Έλα να ενώσουμε τις μιζέριες μας
Να χαθούμε μες στα κενά της ματιάς μας

Πάντα με απωθούσαν οι χαμογελαστές κοπέλες
Οι χαμογελαστοί άνθρωποι
Μου φαινόντουσαν ψεύτες
Μου φαίνονται γελοίοι
Μα καλά , που το βρίσκουν το χαμόγελο
Δεν βλέπουν γύρω τους;
Φαίνεται σαν ο κόσμος να πάσχει από ένα σπάνιο είδος τύφλωσης
Δεν βλέπει τίποτα πέρα από την πάρτι του
Και εγώ , ο ίδιος

Τελικά εκεί θα καταλήξω πάλι

Θα την κάνω αντ

Ανώνυμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου