Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Ετών;


Δεν έχω μεγαλώσει
Μόνο τα άλμπουμ των αναμνήσεων έχουν ξεχειλίσει
και ο γάτος μου που πάχυνε
δηλώνουν πως πέρασε καιρός .
Δεν έχω μεγαλώσει,
τα παιδιά στη πλατεία παίζουν κυνηγητό
Και εγώ κρυφτό  από σένα.
Το σκοτάδι το αναζητώ
δε το φοβάμαι πια.
Δεν έχω μεγαλώσει ακόμα
κι ας άλλαξα τα ρούχα μου
για να κυκλοφορώ γυμνή τις μέρες που έχει λιακάδες,
τα σεντόνια τα παιδικά με ακολουθούν στον ύπνο μου
και τα γεμίζω με υγρά
διάφορα
μια για τους φόβους μου
μια μαζί σου.
Ακόμα με παίρνει ο ύπνος με παραμύθια,
εκείνα που ονειρεύτηκα στιγμές πως έζησα
και εκείνα που ξεστόμισες εσύ.
Όχι δε μεγάλωσα
ακόμα φτιάχνω κάστρα
χειμώνες  καλοκαίρια
να τα παίρνει το κύμα, να τα σκορπάει η οργή
και τώρα πιο πολύ απ' ό,τι παιδί να κλαίω
και πάλι απ την αρχή
πιο πολύ απ ότι παιδί .
Τώρα που τελείωσα το απογευματινό παιχνίδι
Ζω για ένα θάνατο το δειλινό
πιο πολύ ,πιο πολλά δειλινά ,
όχι δε μεγάλωσα.

Server NotFound

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου