Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Μπερδεύεσαι

 

Μην τα μπερδεύεις εγώ ποτέ δεν χάνω

Δεν ασχολούμαι με θέματα στιγμής

Και για να ξέρω τι κάνεις όταν χάνεις

Κάθε φορά που κινδυνεύεις να σωθείς.

Μην τα μπερδεύεις εγώ δεν προχωράω

Εδώ θα είμαι, κάθε μέρα σου σε κάθε σου αρχή

Μα τα νομίσματα εγώ δεν τα αξίζω

Δώσ' τα στον δρόμο, κάτι θετικό θα δεις.

Σου λέω χρόνο χάνεις στα μάτια μου κοιτάς

Λέξεις μην λες δεν ήξερες το τέλος.

Κι αν σε φοβίζει στα σκοτάδια προχωράς

Εκεί που πήγαινα το ξέρω θα πηγαίνω.

Μη σε φοβάσαι στα μάτια να κοιτάς

Αυτούς που σε 'καναν με φόβο να κοιμάσαι

Τα όνειρα σου να μάθεις να αγαπάς

Μην τα σκορπίζεις κοντά τους να κοιμάσαι

Κι αν έχεις μάθει μες τα ψέματα να ζεις

Το παραμύθι σου να ξέρεις θα τελειώσει

Όπως στο τέλος κάτι όμορφο θα δεις

Σε μια αρχή δεν ξέρεις τι θα νιώσεις

Μόνος ξεκίνησες αυτό να το θυμάσαι

Γύρνα στο πίσω σου και κοίτα το καλά

Ψάξε τις μνήμες σου τα βήματα σου μέτρα

Κάτσε και σκέψου ή μην το σκέφτεσαι απλά

Αλήθειες ψάχνω στ' αυτί ψιθύρισε μου

Μην με φοβάσαι για κοίτα με καλά.


Βήτα Κάππα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου