Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021

Σα γυναίκα προς γυναίκα

 

σαν γυναίκα προς γυναίκα 

υπόσχομαι 

να μην αφήσω κανέναν 

να απλώσει τ'άγγιγμα του 

στους μηρούς σου, στα χέρια, στον λαιμό σου.

υπόσχομαι 

να μην επιτρέψω σε κανέναν 

να λύσει τα πλεγμένα τα μαλλιά σου...

γιατί τα μαλλιά είναι προστυχιά

και τα ρούχα σου φωνάζουν σε 'κείνον

πόρνη.

υπόσχομαι 

να γίνω η σκιά του που απλώνεται σε ολόκληρο το σπίτι 

και δηλητηριάζει το μυαλό του με ενοχές 

που ακούν μέχρι και τα παιδιά του. 

υπόσχομαι

να είμαι εκεί όταν θελήσεις, 

όταν με ζητήσεις.

υπόσχομαι να τον θάψω εγώ 

και να λερώσω τα δικά μου χέρια 

γιατί κι εγώ είμαι εσύ 

κι όλα όσα ονειρεύτηκες για σένα.


υπόσχομαι σε εκείνη 

που ζει με την βρωμιά του 

με τα σάλια , και τα βρωμόλογα του.

σε εμένα που ζω με το βλέμμα εκείνων,

με τις χειρονομίες, και τα βογκητά τους.


θα γίνω κι εγώ μια θάλασσα 

θα σε αγκαλιάσω για να σε ξεπλύνω,

θα λύσω τα μαλλιά σου και θα σε δω γυμνή,

θα σε φιλήσω

κι εκείνον θα τον πνίξω

για να λυτρωθείς 

εσύ και το κορμί σου.


για να μη νιώσεις ποτέ

πως ήσουνα εσύ 

το λάθος στη ζωή σου.


δήμητρα μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου