Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Συζήτηση για την κατειλλημένη Σορβόννη.επετειακό



Ο Εγώ το μάη του 68.
Σα τώρα το θυμάμαι παρότι έχω και μια ηλικία,
έχω βλέπετε εκατόν εννιακόσιες χιλιάδες χρόνια.
Μπορεί να έχω άσπρες τρίχες, πολλές τρίχες, μόνο τρίχες
είναι βλέπετε γιατί είμαι  Διανοούμενος.

Δεν ξέρω αν σας έχω αναφέρει,
αλλά είμαι πολύ ριζοσπαστικός,
είμαι πολύ ριζοσπαστικός,
το απέκτησα χάρη στο μάη.

Τί κάνετε; Πως είστε;
Πολύ καλά, να μου μου φιλήσετε τη σύζυγο,
Αχ όχι δεν έπρεπε..

Ο Μαρξ είπε,
Οδηγητή θα πάρετε;
Δεν έχω πολύ ελεύθερο, ξέρετε για να διαβάζω
γενικώς δεν έχω τίποτα ελεύθερο.

Έχω βλέπετε δουλειές,
ισόβια 9-17
Το κατηγορητήριο μακριά λίστα,
δολοφόνος συναισθημάτων, κακοποίηση ιδεών με δόλο,
ασέλγεια κατ’ επανάληψη σε όνειρα ανηλίκων.

Θα σας πω εγώ για το μάη,
Θα έλεγε κανείς είμαι η μετεμψύχωση του μάη,
είμαι ο Μάης, αυτοπροσώπως
κοντράρω στα ίσα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Θα σας μίλησω και για το Σοσιαλισμό.

Για όλα θα σας μιλήσω, χρόνο να έχουμε να μιλάμε.
Μα ακούστε με, που πάτε;


Χ.Μ.Φ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου