Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

άτιτλο


Ερχόσουν στη θύμηση μου καμιά φορά.
Ίσως και να μου έλειπες πότε πότε.
Ποτέ όμως δεν ήσουν η πρώτη επιλογή για μένα.
Και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί ήσουν για κάποιους.
Κάποτε μου είπαν ότι είσαι μάγισσα. Μυστήρια.
Κάποιοι σε φοβήθηκαν πολύ και κάποιοι άλλοι δεν άντεχαν μακριά σου ούτε μια στιγμή.
Κάποιοι άλλοι άλλαξαν όλη τους τη ζωή για να είναι κοντά σου.
Σε άλλους πάλι, κρατούσες βράδια ολόκληρα συντροφιά.
Γαλήνια. Λύνοντας όλα τα ερωτήματα με την σιωπή.
Εμένα πάλι μου περνούσες αδιάφορη. Τώρα;
Τώρα σε σκέφτομαι συνέχεια. Βρίσκω δικαιολογίες για να σε δω.
Δεν το περίμενα ότι θα σε αγαπήσω. Δεν το περίμενα ότι θα με ηρεμείς τα βράδια. Δεν το περίμενα ότι θα με ελευθερώσεις.
Δεν το περίμενα ότι θα με ακούς πάντα. Δεν το περίμενα ότι θα μου απαντάς.
Συγγνώμη. Συγγνώμη που δεν εκτίμησα την μαγεία σου.

Θάλασσα, συγγνώμη .

λ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου