Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Άτιτλο


κι αφού με πήρες

και διάβασες τον εαυτό σου πάνω μου

με πέταξες σπρώχνοντάς με απαλά αρχικά

αλλά έπεσα βαρύγδουπα, 

έπεσα στο κενό

ξέρω και δεν ξέρω πόσος καιρός έχει περάσει από τότε

είναι σαν να έπεσα στο απέραντο μαύρο του χρόνου

και έχω να σε δω πολύ καιρό

αλλά δεν μου λείπεις

απλώς σήμερα σκέφτηκα το άγγιγμα του σώματός σου στο δικό μου

και το άρωμα στο δέρμα σου

που έχει αποτυπωθεί στη μνήμη μου

και είναι ένα και μοναδικό

δεν είμαι ερωτευμένη, δεν σε ερωτεύτηκα ποτέ

η ιδέα σου νόμιζα έπερνε σάρκα και οστά μπροστά μου αλλά ήταν οφθαλμαπάτη

ποτέ δεν ήσουν

ποτέ δεν ήμασταν

και δεν έληξε τίποτα

γιατί τίποτα δεν υπήρχε

νιώθω απλώς ότι έπρεπε να χωρίσουν οι δρόμοι μας πιο έντονα με την αίσθηση τέλους

κι όχι με ένα φιλί και τα λέμε και μετά από μήνες όταν σε πετυχαίνω

να μου λες ότι δεν θες κάτι από μένα

γιατί μου είπες ότι θα τα πούμε σαν να το εννοούσες;

εκείνη η φορά που βρεθήκαμε ήταν όντως όμορφη

κι όμως, δεν τα είπαμε ποτέ τελικά

ίσως τζάμπα κρυφοελπίζω

να πέσουμε ο ένας τυχαία πάνω στον άλλον

αφού δεν δεν δεν

αφού δεν ήμασταν ποτέ

κι ήσουν πάντα

κάτι απατηλό

ταράτσα τσιγάρο αιώρα πάρτυ μόνοι κιθάρα ηλεκτρική και τραγούδι που προβλέπει μήνες μετά χρόνια και συνεχίζει


Λάζουλι Λάπις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου