Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Πώς μπορεί κάποιος να μου ζητήσει ψυχραιμία

Πώς μπορεί κάποιος να μου ζητήσει ψυχραιμία
Εμένα το αίμα μου βράζει
Έχει τα αρώματα από κάθε μου μεθύσι
Πως μπορεί κάποιος να μου ζητήσει ψυχραιμία
Την έχουν τα ψάρια
-Έτσι λένε όποιον είναι καινούργιος στο παιχνίδι
Εμένα το μυαλό μου τρέχει σαν πίθηκος σε ανήλιο λιβάδι
Στρεβλώνει κάθε ιδέα
Την διασπά
Ξεχνά το πραγματικό
Το ταξιδεύει
Όλα είναι σαν παιχνίδι
Για το μυαλό μου
Μια μπάρα με ενέργεια και εγώ την καταναλώνω
Γίνομαι φάσμα και τρέχω να αναγεννηθώ στο πτώμα μου
Ποια ψυχραιμία
Αυτή είναι για τους μισούς
Για τους φοβισμένους
Η μεγαλύτερη δύναμη είναι
να αντέξεις το αίμα να  κυλά στις φλέβες σου
και να ζεματάει
να αχνίζει
να νιώθεις το σώμα σου έτοιμο να εκραγεί σαν χύτρα
που την γέμισες με νερό και ξέχασες ότι βράζει
Για εμένα αυτό είναι δύναμη
Γιατί με αυτό ανατινάζεις την κανονικότητα τους
Και αυτή είναι το ξυράφι που θα κόψει τα λαρύγγια τους.

Άλεφ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου