Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

732(Ζ.Πηγή-Αγ.Φανούριος)


Πόσο όμορφα είναι σήμερα. Το σκυλί της απέναντι ταράτσας όταν μας είδε κούνησε χαριτωμένα την ουρά του μια κίνηση που κάνει μονάχα όταν το αφεντικό του αποφασίσει ότι είναι η μέρα του για βόλτα.Βρίκω ενδιαφέρον ακόμα και το σχέδιο που έκαναν στον αφρό του καφέ μου.Δεν ξέρω τι ακριβώς σχηματίζει αλλά ξέρω τι ακριβώς θύμισε σε εμένα. Όσο για εκείνο το αστείο που μου είπες μου έφτιαξε όλη την μέρα ακόμα και αν ήταν κάτι τόσο ανούσιο και παιδικό,και ξέρεις κάτι ίσως το ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο μας κάνει ένα ,άσε τις γιαγιάδες να μαλώνουν για τις θέσεις και έλα στην αγκαλιά μου αφού έτσι μας ανάγκασαν. Τελικά η κίνηση στον δρόμο είναι ένα από τα ωραιότερα φαινόμενα της σύγχρονης εποχης,την είχα παρεξηγήσει..

Bueno

1 σχόλιο:

  1. "Τελικά η κίνηση στον δρόμο είναι ένα από τα ωραιότερα φαινόμενα της σύγχρονης εποχης,την είχα παρεξηγήσει"

    πω πω αισιόδοξη οπτική... enhorabuena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή