Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Άτιτλο


Αφήνω το χέρι μου να πέσει στο πάτωμα
Το έδαφος γίνεται κομμάτια
Μέσα σε αυτά τα κομμάτια
Ψάχνω εσένα
Εκείνο το δειλινό που οι δρόμοι μας χωρίστηκαν
Δεν ξέραμε, μάτια μου , πως ήταν η τελευταία μας φορά
Βλέπεις, όλα τα θεωρούμε δεδομένα
Δεδομένο ότι αύριο θα ξυπνήσω και θα ζω
Δεδομένο ότι το αγόρι μου ή η κοπελιά μου θα είναι ερωτευμένος/ερωτευμένη μαζί μου μέχρι αύριο
Δεδομένο ότι..
Ονομάσαμε "δεδομένα" τα πάντα
Δώσαμε σάρκα και οστά σε αυτή τη λέξη
Την αφήσαμε να μας κυριέψει και μας κυριάρχησε με τον καλύτερο τρόπο.
Την άγνοια..
Τώρα απλώς κάθομαι και κοιτώ τη σωρό των αναμνήσεων
Ένα τρυφερό φιλί, μια σφιχτή αγκαλιά , το πιάσιμο δύο δυνατών χεριών που είχαν γίνει αδύναμα και το φως μέσα μας να χάνεται..
Μου δίνεις ένα απαλό φιλί στα χείλη
Με κοιτάς
Δεδομένο ότι θα με ξαναδείς.

Ανώνυμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου