Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Άτιτλο

Ίσως να είμαι πολύ νέος.

Ίσως να είμαι τόσο νέος, που να μην έχω χρησιμοποιήσει ακόμα τα μάτια μου.

Ίσως να μην έχω χρησιμοποιήσει καμία αίσθηση μου.

Ίσως να τις έχω χρησιμοποιήσει όλες & απλώς να χάνομαι στα ψέματα τους.

Αφού είμαστε όλοι διαφορετικοί, ίσως να μην φτιάχτηκα για να μπορώ να ζήσω σε αυτήν την πραγματικότητα.

Ίσως ο μόνος τρόπος να ζήσω, είναι να φτιάξω μία δική μου.

Ίσως να την έφτιαξα ήδη & να την αρνήθηκα όπως και τις άλλες.

Ίσως να είναι πολύ μοναχική κάθε μία που έχω πλάσει.

Κάθε πραγματικότητα είναι σαν να έρχεται μέσα από το ίδιο καλειδοσκόπιο.

Αλλάζω γωνία, αλλά η προηγούμενη είναι πάλι εκεί.

Ίσως το σκοτάδι να το αισθάνομαι πάντα το ίδιο.

Ίσως πρέπει να είμαι ευγνώμων μόνο που υπάρχει φως.

Ίσως να είμαι πολύ νέος.

Ανώνυμο

1 σχόλιο: