Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Άτιτλο

Προτίμησα εσένα από εμένα.
Πάτησα κάθε όριο μου για να γίνω επιτέλους αρκετή, για εσένα.
Δέσμια καταστάσεων που δεν θυμίζουν αγάπη ανασαίνω όσο οξυγόνο εσύ μου έδινες. Άλλωστε ποτέ σου δεν με αγάπησες έτσι δεν είναι; Κι όμως ακόμα γράφω για εσένα.
Αγάπησα το δεσμοφύλακα που με κρατούσε έγκλειστη στο γυάλινο δωμάτιο της πολύτιμης σου καρδιάς.
 Κι όταν η επίδραση από το νερό της λήθης που εσύ μου έδινες πέρασε,
Τότε είδα πραγματικά. Στον καθρέφτη ήμουν εγώ, θα πέθαινα για εσένα.
Πρόλαβες και με σκότωσες εσύ..
Δώσε μου κι άλλο από το νερό δώσε μου να ξεχάσω όσα είδα και άκουσα.
Να ντυθώ παλιούς ψεύτικους καθωσπρεπισμούς , να φορέσω τα γοβάκια της ατελείωτης προσπάθειας που εσύ μου έφτιαξες και να τρέχω πάνω σε καρφιά για να προστατέψω εσένα.
Που με σκότωσες.

Ανώνυμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου