Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Ένα ουίσκι σκέτο


Έτσι το πίνω : διεκπαιρεωτικά
Γουλιά γουλιά ή μονορούφι
αναλόγως πόσο επιτακτικά διψάει
το αφυδατωμένο μου σώμα
από πριν τιμωρημένο- τσιγκουνεύομαι το νερό -
Ξερασμένα τα χείλη μου
ξερνάει και το φθηνό κραγιόν μου κομμάτια μάταιης συγκάλυψης
όπως ξερνάει που και που ένα άχρωμο και άγαρμπο γελάκι
στο ανέκφραστο μου πρόσωπο

Καπνίζω τζούρα τζούρα
πάντα διεκπαιρεωτικά ,μανιακά
λες και ο δείκτης και ο μέσος κινδυνεύουν να μείνουν
κολλημένοι ο ένας με τον άλλο
αν δεν τους χωρίζει το τσιγάρο
ή λες και τα χείλη μου μπορεί να σφραγίσουν
αν δεν ανοίγουν κάθε δεύτερο έστω για να ρουφήξουν
το ξεραμένο καπνό που κάνει την ίδια διαδρομή :
στόμα- λαιμός- πνευμόνια και πάλι πίσω
Τόσο γρήγορα όπως εγώ στο δρομολόγιο
σπίτι- αστικό -κέντρο και πάλι πίσω
Αναρωτιέμαι ποια από τις δυο διαδρομές
περιέχει περισσότερη πίσσα, νικοτίνη και άλλες ουσίες που
αυξάνουν τις πιθανότητες του θανάτου
ή ποια από τις δυο
είναι περισσότερο αντανακλαστική από την άλλη

Και η φωνή μου
σαν το μουσικό κουτί που είχα μικρή
έπρεπε να το κουρδίζω για να ακούω την ίδια μελωδία
ξανά και ξανά
μέχρι που βαρέθηκα
όχι τόσο τη μουσική του
μα τη διαδικασία
Έτσι και γω
δε μπορώ να μιλήσω αν δε με κουρδίσω πρώτα
και ξεχνάω να με κουρδίζω που σχεδόν χάλασα
Έχω κάτι συλλαβές και κάτι νότες διατηρημένες
στο πατάρι που έχω για μνήμη
και μέχρι εκεί
Έχω χάσει ένταση και υψηλές συχνότητες
δεν ξέρω πως γίνεται
να ψιθυρίσω ή να ουρλιάξω
Κι έχω μισήσει τη χροιά μου
τόσο
που θα προτιμούσα να την αφήσω κάπου κλειδωμένη
σαν το κουτί των παιδικών μου χρόνων
μέχρι να πάρω καινούργια
ή μέχρι να μην τη χρειάζομαι πια

Θα μπορούσα να μιλήσω για κάθε σπιθαμή του
σώματος μου:
για τα δόντια μου
τα μάτια ,
τα αυτιά μου,
τα χέρια μου
αλλά ποτέ δεν ήμουν της λεπτομέρειας

Αν ξυπνήσω από την ύπνωση
Μπορεί να γελάσω ή να φρικάρω
με αυτό το όνειρο που βλέπω σερί
δυο τρις μήνες τώρα :
ένα μυαλό σε πλήρη αντίληψή
και σώμα κοιμισμένο κ ανίκανο να σηκωθεί
είτε είναι φρικτός εφιάλτης
είτε η αρχή μιας κανονικότητας που
η μόνη της λύτρωση

θα ναι ένας ύπνος της άρνησης
ή μια ξαφνική φυγή
από το σώμα το ίδιο


Ανώνυμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου