Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Αγάπη μου


Για πιάσε το χέρι μου
                                Και πες μου
                             Ήταν καλή ιδέα που το έβαλα στη φωτιά
                             Ήταν καλή ιδέα να αφήσω την πέτρα και να αρχίσω να χαϊδεύω τα μαλλιά σου
                             Ήταν καλή ιδέα να κλέψω στιγμές παρά τράπεζες
       Πες μου αυτό το χέρι δεν το νιώθω
                Πες μου ότι δεν υπήρξε η φωτιά
Πες μου                                                                                 Αγάπη μου
                        Είδες τους άλλους να λένε ότι χάθηκε η οργή
 Στοργή έγινε για αυτά που δεν μπόρεσε να καλύψει
 Και μας άκουσαν να λέμε ότι η φωτιά καίει μέσα μας
                                                                                     Και ήρθαν να την σβήσουν .ούτε καντήλι άφησαν
Αγάπη μου
                         χορεύω στα όνειρα τους και φωνάζω ότι γίναμε πειραματικά παιχνίδια που
                                     Βρήκαν δρόμο
Αγάπη μου λες να με άκουσαν
                                                   Και όταν αγάπη μου έπιανα τα μαλλιά σου όταν φίλαγα τις φλόγες σου να χανόμασταν στα όνειρα τους ;
Αγάπη μου μην μου πεις ότι δεν με πιάνεις
                                               Αφού το νιώθω σφιγμένο

ΆΔΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου