Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Άτιτλο


Συννεφιασμένο το είναι σου. Θα έρθει καταιγίδα; Ή μήπως κατέβασε ο ουρανός καρέκλες λίγο πριν έρθω; Τα σύννεφα δεν μοιάζουν για περαστικά. Οικεία πάντως η ατμόσφαιρα. 

Βλέπεις, εκεί που ζούσα είχα πάντα μια ομπρέλα στην τσάντα μου. Λίγο πριν φύγω την κρατούσα συνέχεια στο χέρι. Και τώρα που το σκέφτομαι, πάντα έχω μαζί μου μία. Έτσι, από συνήθεια.

Αλλά για κάτσε.. περίμενε. Σήμερα, δεν την πήρα μαζί μου. Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν θυμάμαι καν που την έχω αφήσει. Βλέπεις, δεν κοίταξα τον ουρανό πριν φύγω. Ούτε και ρώτησα αν βρέχει συχνά εδώ.

Kαι τώρα που το ξανασκέφτομαι, καθόλου δεν με ενδιαφέρει. Τι κι αν πάλι τα πόδια μου βραχούν και με πιάσει ρίγος; Τι κι αν τα ρούχα μου χαλάσουν και το σώμα μου κρυώσει; Βλέπεις.. θα βρω πάλι το δρόμο για το ζεστό μου σπιτικό.


Άνδρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου