Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Άτιτλο



θέλω, λοιπόν, να σου ζητήσω ευγενικά να φύγεις από το κεφάλι μου
δεν καταλαβαίνεις πως το μέρος το ίδιο σε απωθεί;
δεν καταλαβαίνεις πως στο άδειο κρανίο μου δεν επιτρέπεται να αντηχεί το όνομά σου;
πως μπορείς να μη καταλαβαίνεις ότι δεν είσαι εσύ που μένεις εκεί, αλλά κάτι που θυμίζει αυτό που θα θελα να είσαι
δεν καταλαβαίνεις ότι όλο αυτό το νερό που ρίχνεις για να ποτίσεις τα μαραμένα λουλούδια που έμειναν ξεχασμένα σε μια άκρη στο κεφάλι μου θα πλημμυρίσει τα μάτια μου και θα πνιγείς;
δεν καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ αργά για να κάνεις ακόμα τέτοια φασαρία;
πως γίνεται να μην καταλαβαίνεις ότι πρέπει σε κάποια στιγμή να πληρώσεις για το κακό που προκάλεσες στο μέρος που με το έτσι θέλω κατοικείς τόσο καιρό
πρέπει κάποτε να καταλάβεις ότι δεν σου ανήκει το κεφάλι μου, και να πας να ζήσεις σε ένα άλλο κεφάλι, ένα που να μπορεί να αντέξει περισσότερα
μόνο φοβάμαι μην φύγεις πραγματικά και τότε σε παρακαλάω να μετακομίσεις πίσω στο δικό μου κεφάλι
κι ας είναι μισογκρεμισμένο

Πένυ Καραγεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου