Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

πονάνε

πιο δύσκολο να εκφραστείς, να μην φοβηθείς κοιτώντας έρωτα, να στείλεις κάτι, κάτι ελάχιστο παραμερίζοντας τον μικρό εγωισμό σου
παρά το μα μην στείλεις τίποτα η υπέρμετρη δυναμική της απαξίωσης η εξουσία σου έρχεται απτή στα χέρια και ορίζεις πλέον τον πλέον ασύνορο έρωτα

μπαίνω μέσα στο μπουκάλι της μπύρας μου και από κει κοιτώ το βλέμμα μου καθώς πίνω από το μπουκάλι της μπύρας μου
τα χείλη μου παίζουν, γλυκαίνονται και καίγονται

ααααααααααααααααααααα μέτρημα και ξαναμέτρημα και ξανά ώσπου να γίνει τρίμμα

μα ρώτησε με
όταν κοιτώ τα μάτια σου
πάντα κάτι για κόσμο θα γνωρίζω

δεν έχω τίποτα
μα ελπίζω στην βασιλευομένη δημοκρατία
της θάλασσας

κι όπως πάει
το κάτιτις  όλοι δεν θα μάθουμε
θα μας νικήσει το ελάχιστο

lupus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου