Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

Αφή

 


Αίσθηση

απτική.


Όλα.

Σε αυτή τη σύνθεση. 

Το πι με το ταυ 

υπόσχονται κόσμους 

που η αδρή μου φαντασία

κλέβει 

λίγο πριν σχηματιστούν.


Η κοσμογονία

η δική μου

απέτυχε.


Αλλά έχεις χρόνο μπροστά σου 

εσύ.


Άκουσε τη συμβουλή μου.

Φώναξε μέσα σου

τον παιάνα της κάβλας. 


Ναι, πλέκω το εγκώμιο του απτού.

Τα δυο σύμφωνα

χυμούν το ένα στο άλλο  

κι είν' εύφλεκτα

αντιπαλεύουν χείλια δόντια

σαν πυρόλιθοι

η σπίθα να χυμάει στα μέσα

κατεβαίνει στα σπλάχνα

ανεβαίνει και καθαρίζει το μάτι 

Δακρύζω και χάνεται.


Ο μέσος χτυπάει τον αντίχειρα 

σαν το πι χτυπάει το ταυ

δίνει ρυθμό καρδιακό 

και χορεύεις μέσα μου


σε νιώθω σε όλο μου το δέρμα.


Με δυο γράμματα

δίνω τα κλειδιά 

το παλάτι της σάρκας μου.

Φώναξε τα.


Π.Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου